כפפות אימון בחדר כושר ספורט מרקט

הפעם אני רוצה לשתף אתכם באחת הרכישות הטובות שעשיתי בזמן האחרון. בתור חובבת ספורט מושבעת אני מקפידה להתאמן ארבע פעמים בשבוע לפחות. עם הזמן הפכתי  ליותר ויותר עצמאית באימונים שלי , פחות זקוקה לתלות של מאמן שיסביר לי מה , איך ומתי לעשות כל תרגיל , לכן החלטתי לעבור להתאמן בבית. בקצב שלי, בלי הרבה רעש ואנשים. כאן נכנס לתמונה המולטי טריינר – שהגדיר מחדש את המושג "חדר כושר" עבורי.

מהו מולטי טריינר?

מולטי טריינר הוא למעשה מכשיר כושר אשר מאגד בתוכו מגוון רחב של אפשרויות לחיזוק שרירי הגוף. המולטי טריינר מורכב ממספר מוטות מסוגים שונים הפועלים על כמה שיותר קבוצות שריר בגוף כגון – כתפיים, גב, חזה, זרועות, רגליים, אגן וישבן. המולטי טריינר מאפשר להתאים את סוג ורמת האימון וכמובן עוצמת העומס באופן אישי.

מולטי טריינר מקצועי
מולטי טריינר מקצועי

מולטי טריינר – מתחילים להתאמן…

הליכון ואופני ספינינג כבר היו ברשותי שזה אומר שהחלק האירובי כוסה. עכשיו, נותר לי לדאוג לחלק האנאירובי – לתרגילי כוח- ומראש ידעתי שארצה מכשיר שמאגד בתוכו כמה שיותר אופציות לתרגילי כאלה. לכן, המולטי טריינר היה הבחירה הטבעית עבורי. הצעד הבא היה לדאוג לפנות לו מקום בהתאם למידותיו- 185 ס"מ אורך על 130 רוחב. ואכן מראש פיניתי את חדר הממ"ד כולו בדירתנו עבור פרוייקט התקנת חדר כושר אישי.

כאשר ניגשתי להתאמן לראשונה במולטי טריינר שלי, כמובן זכרתי את שגרת האימונים ולא התחלתי מיד באימוני כוח כי אם בפעילות אירובית- הליכה ולאחר מכן ריצה על ההליכון. כיוון שהמולטי טריינר שלי הוא מדגם ביתי הוא מאוד בסיסי ומאפשר להתאמן בתרגילי דחיקה, פרפר, משיכות ותרגילי רגליים ולכן שילבתי בו באמת את התרגול הבסיסי שאני מכירה.

מולטי טריינר – היתרונות

כיום אני יכולה להעיד שלמולטי טריינר ישנם מגוון יתרונות: ראשית , לא נדרשת כל הדרכה מיוחדת  על מנת להתחיל להתאמן. ניתן לצפות בתרגילים בסרטוני יוטיוב וכן לקרוא ברשת אבל אין צורך בהדרכה צמודה כיוון שהתרגילים הם ברמה בסיסית ביותר. שנית, נוח להחליף משקולות – ההחלפה מתבצעת בקלות ע"י שחרור בורג מיוחד ואין צורך להתעסק עם זה. המולטי טריינר מציע מגוון רחב של תרגילי כוח ובכך הוא מאוד קומפקטי – אין צורך לקנות מכשיר על גבי מכשיר כדי להתאמן. קל גם מאוד לנקות אותו- רוב המולטי טריינרים עשויים מציפוי פי וי סי שגם שומר על אורך חיי מדף וגם נוח לניקוי.

לסיכום, כאשר פתחתי ואמרתי שזו אחת מהרכישות הטובות שעשיתי בזמן האחרון, התכוונתי לכך שביחס לעלות שלו המולטי טריינר מספק תמורה טובה מאוד. אני מאוד ממליצה לכל מי ששוקל להתחיל להתאמן בבית לברר אודות רכישת מכשיר מולטי טריינר ביתי – קומפקטי, מגוון ונוח. בהצלחה!