כפפות אימון בחדר כושר ספורט מרקט

כפפות לחדר כושר- לאימון ברמה אחרת

אם אתם מתאמנים בחדר הכושר במכשירים שונים המצריכים מגע של כף היד, בעיקר משקולות במשקלים גבוהים של מעל 7-8 ק"ג, וודאי אתם מכירים את התופעה של שחיקת העור בכפות הידיים. השחיקה פירושה סימנים אדומים והתקלפויות והיא תופעה שמוכרת כלא נעימה בקרב ציבור המתאמנים. אז מה עושים? הפתרון: כפפות אימון לחדר כושר .

סקירת הדגמים של כפפות לחדר כושרכפפות אימון בחדר כושר ספורט מרקט

בשוק קיים כיום מגוון רחב של כפפות לחדר כושר המתחלקות לשני סוגים עיקריים: כפפות ללא אצבעות (חצויות) וכפפות עם מגן מפרק. כפפות ללא אצבעות מגיעות כדגם אטום או בדגם רשת אשר מאפשרת את האיוורור של כף היד. כפפות עם מגן מפרק מגיעות באותה הצורה- לרוב אטומות- אך עם תוספת מגן למפרק כף היד למניעת תזוזות ופציעות במפרק.
כל סוגי הכפפות עשויים גומי איכותי עם ריפוד חזק אשר עמיד לאורך זמן בכל העומסים. הכפות מסבות נוחות מדהימה בעיקר בעת הרמת משקולות. כאשר מתאמנים בכפפות ללא אצבעות אין תחושה של הזעה, בעיקר כאשר הכפפות מאווררות- מגיעות עם רשת חורים. המידות הן לרוב סטנדרטיות ומגיעות במספר צבעים. החברות המובילות בשוק לכפפות לחדר כושר הן Gripad וAdidas- ומחירן נע בין 39 ₪- 149 ₪. ניתן להשיגן במגוון רשתות הספורט ברחבי הארץ וכמובן גם דרך רשת האינטרנט באתרי ספורט, אליאקספרס או איביי.

מתאמנים ממליצים על אימון עם כפפות לחדר כושר

מה מספרים מתאמני חדר הכושר מניסיונם האישי אודות אימון ללא כפפות ואימון עם כפפות?
דני, 21: "אני מרים משקולות כבר קרוב לחמש שנים. התחלתי עם משקלים נמוכים כמובן, 2 ק"ג ובהדרגה עליתי. במשקלים הנמוכים לא הרגשתי את השחיקה בכפות הידיים, זה פחות הפריע לי כי פחות הופעל עליהן עומס. כאשר הגעתי ל9 ק"ג, כפות הידיים שלי התחילו לכאוב ולהישחק. כמובן לא חשבתי פעמיים ועברתי לכפפות- ואין מה להגיד זה עולם אחר. הכפפה ממש מייצבת את היד ומונעת את הסימנים, כיוון שהן עשויות גומי גם אין תחושה של החלקה של המשקולות. להפך, אתה מרגיש הרבה יותר יציב".
הילית, 30 : " אני משתמשת בכפפות גם עבור משקולות וגם עבור אימוני כוח אחרים המערבים את כפות הידיים. התחושה היא אחרת, קלה נוחה ונעימה יותר. כמובן מחירן שווה לכל כיס אז אין שאלה של השקעה בכלל. תענוג".
יוחאי, 41: "לכל מי שרגיש לפציעות במפרקים ולתזוזה שלהם בעת האימון, אני ממליץ לרכוש כפפות משולבות עם מגני מפרק. לחברת נייקי יש את כפפות מעולות, הן מבטיחות אימון נוח וממש מקבעות את המפרק".

לסיכום, נראה כי לרוב המתאמנים , כאשר הם מגיעים לשלב של עומסים כבדים יותר, מומלץ להשתמש בכפפות לאימון. הכפפות טובות הן להרמת משקולות והן לתרגילי הכוח המערבים הפעלת עומס או לחץ על כפות הידיים.