כושר גופני הוא ללא ספק ממד הכרחי עבור אורח חיים בריא, אך לא תמיד יש בידנו את הזמן להשקיע בפעילות ספורטיבית. לכן חשוב להיות יצירתיים ולעשות ספורט דרך פעילויות יומיומיות בכל שעות היום. במידה ואתם נוסעים לעבודה בתחבורה ציבורית, תשקלו להחליף אותה באופניים ובמידה ואתם נוהגים עם רכב לעבודה, השתדלו לחנות את הרכב מעט רחוק מהיעד, כך שאת הצעדים הללו תעשו ברגל ותוציאו אנרגיות.

שולחן ביליארד בכדי לשלב כושר גם בשעות הערב ובזמן הפנאי שלכם, תוכלו ליהנות ממשחקי שולחן שונים בניהם שולחן ביליארד, שלא רק יעניק לכם אתנחתא ממהלך היום ומהשגרה, אלא יחזק אצלכם את שרירי הידיים, יעניק לכם ניסיון ביציבה נכונה ובין היתר יפתח עבורכם את המחשבה ואת החוש הלוגי. צוות ספורט מרקט מציע לכם להתרשם ממגוון שולחנות משחק הן ביתיים והן מקצועיים כמו הוקי קרח, כדורגל שולחן וכמובן שולחן ביליארד, באמצעותם תוכלו לשלב כושר והנאה ולתפוס שתי ציפורים במכה.

איך רוכשים שולחן ביליארד?

כאשר רוכשים משחקי שולחן, חשוב להכיר את העולם הזה בכדי להבין איזה שולחן הכי יתאים לכם, האם יש לכם מקום בבית לאכלס את השולחן, האם ניתן להציב את השולחן בגינה או במרפסת, האם עדיף שולחן עם מסגרת מפלדה, מעץ או מאלומיניום, מה גודל השולחן שמתאים לכם, האם ניתן לרכוש שולחן מתקפל והאם יש לכם את התקציב בכדי לרכוש שולחן מסוג זה שבחרתם. אומנם מדובר במשחק ישן, אך נראה כי גם כיום הוא מאוד פופולארי וכבר לא מהווה משחק שמזוהה עם אוכלוסייה מעולם הפשע, אלא אנשים רגילים ופשוטים ואף סטודנטים ואנשים בעלי תארים. ברכישת שולחן ביליארד מקצועי יש לשים לב לדפנות של השולחן ולוודא מאיזה חומר הן עשויות. שימו לב כי הדפנות עשויות מחומר אלסטי, כך שהכדורים יוכלו לנתר בצורה חופשית במהלך המשחק. לכל שולחן יש סטנדרט שונה, לכן כדאי לרכוש את השולחן מול אנשים בעלי ידע מקצועי בתחום וכמובן ניסיון הנוגע למשחקי שולחן. ככל שהשולחן יותר מקצועי כך גם עולה העלות שלו, אך כך גם עולה רמת החוויה מהמשחק.

שולחן מקצועי

בשולחן יש משטח חלק שעליו יש למתוח את הבד, בדרך כלל הוא עשוי מחומרים סינטטיים ונוחים לשימוש, כאשר הבד הוא בדרך כלל צמר ארוג איכותי המשפיע על תנועת הכדורים. חשוב שהבד יהיה מתוח היטב ויאפשר לכדורים לנוע וימנע מהם להיחסם על ידי בליטה במשטח. שימו לב כי לשולחן מקצועי יש סימנים כגון נקודות, משולש לסידור הכדורים וכדומה, במידת הצורך תוכלו לדרוש שינויים לפי האופציה הנוחה ביותר. שולחן הביליארד מכיל גם כיסים מעור או מפלסטיק בצורת רשת, כך שכל כדור שנקלע נשמר שם. על השולחנות בספורט מרקט הן שולחנות איכותיים ומקצועיים לפי החוק ולפי התקן, כך שאתם תוכלו לקבל את הטוב ביותר.